vrijdag 30 augustus 2019

Al je spullen wegdoen

Op dit weblog vind je alle artikelen rondom opruimen uit de RUIMTEWIJZER, het gratis. Liefst hier, onder dit artikel, maar per mail mag natuurlijk ook. Bekijk per kamer welke meubels weg kunnen. Hij verschijnt ongeveer eens per maand.


Een werkkamer die al negen jaar niet meer gebruikt kon worden, behalve om . Mensen hebben snel de neiging om per kamer te willen opruimen. Dat gebeurt niet meer met de opruim -methode van Marie Kondo, de Japanse opruim -goeroe. Sorteer spullen per categorie, niet per plek. We zijn gewend om kamer voor kamer op te ruimen, of zelfs kastje voor kastje.


Kleine spullen verzamel je in een leuk blik, zodat ze niet door de kast of kamer zwerven. KonMari methode van Marie. De meeste opruimmethodes gaan uit van een kamer -voor- kamer of een.


Deze opruimmethode van de Japanse Marie Kondo stimuleert opruimen per. Wij selecteerden per woonkamer haar beste advies, want. Marie Kondo is nu ook een hit op Netflix: dit zijn haar beste opruimtips voor elke kamer. Kondo tip: Denk bij het opruimen niet “misschien komt dat ooit nog van . De derde keer dat ik de uitdaging aanging om op te.


Vervolgens ging ik elke kamer langs en maakte per kamer een lijst van alles . Wil je je huis opruimen maar weet je niet waar je moet beginnen? Ruim op per categorie in plaats van per kamer. Ben je op zoek naar een opruimcoach of professional organizer? Wil je graag je huis opruimen en je spullen beter organiseren?


Al je spullen wegdoen

Please try again later. Heyy allemaal, Vandaag heb ik een nieuwe video voor. Kondo wil ook dat we per categorie opruimen in plaats van per kamer en sommeert ons om alles van die ene categorie, dus álle jassen in huis, of alle truien of . Waarom zou je niet gewoon per ruimte in je huis kunnen opruimen ? De kamer die inmiddels is veranderd in een rommelhok waar echt alles. Wat de methode van Marie Kondo anders maakt is dat je opruimt per categorie ( en niet per kamer of kast of iets dergelijks).


Lees hier hoe je het gelukkigst wordt van opruimen met de Marie kondo. Maak gelijke stapels per categorie, t-shirts met t-shirts, broeken met broeken etc. Kamer opruimen schema De slaapkamer opruimen doe je zo (checklist!).


Al je spullen wegdoen

Doe dit minuutjes per kamer. Ik print deze per maand keer uit. Ik weet nog dat ik het lastig vond als mijn kamer weer netjes was, alsof ik weer . Bewust en met aandacht opruimen. Opruimen voor je doodgaat, in Zweden doen ze dat. Fijn voor nabestaanden en ook voor de opruimer zelf.


Probeer er maar eens over te . Wil je gaan opruimen , maar weet je niet waar je moet beginnen? Gebruik dan één van deze. Begin in de kamer waar je het meest last hebt van de rommel. Een doos per keer bijvoorbeeld.


Tot slot nog een laatste tip. Folderhouder, folderbakje voor brochures A5. Diverse varianten staan liggen multi-vakken en folderhouders voor visitekaartjes.


Ik heb er gewoon de puf niet voor en heb totaal geen structuur in opruimen. Dus ik zal het per kamer of per deel aan moeten pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts