donderdag 16 februari 2017

Ik ga verhuizen wie moet ik inlichten

Ga je ook verhuizen en wil je weten of je naast de gemeente je adres wijziging bijvoorbeeld ook aan de. Aan wie moet ik mijn adreswijziging doorgeven? Daarom tref je hier onze verhuischecklist aan om het gehele proces van verhuizen in goede banen te.


Waar moet je allemaal aan. Wat moet je vooraf weten.

Adreswijziging doorgeven en post doorsturen I. Als je gaat verhuizen moet je dat doorgeven aan bekenden en instanties. Ik ga verhuizen wie moet ik inlichten. Handig: checklist wie moet ik verwittigen als ik verhuis?


Veel mensen vrezen dat ze bij een verhuizing de adres . Wie moet u uw adreswijziging doorgeven? En wat gebeurt er met uw post als u gaat verhuizen ? Wij zetten alle regels en een paar handige tips .

De verhuisdag komt dichterbij en het is tijd om de adreswijzigingen te versturen. Maar aan wie moet je de adreswijzigingen doorgeven? Het eerste wat je moet doen als je verhuisd bent? Laat je inschrijven bij de bevolkingsdienst van je nieuwe gemeente. Die brengt je vorige gemeente op de.


Bij een verhuizing moet u ook waarschijnlijk rekening houden met de . U moet ook de leveranciers van uw elektriciteit, gas en water tijdig op de hoogte. Ga eens langs bij het postkantoor: via de verhuisdienst van bpost komt uw . Je weet tenslotte nooit helemaal uit je hoofd bij wie je adres bekend is. Dan ben je verplicht dit ook door te geven bij de gemeente. Je moet dit binnen vier maanden voor de verhuizing tot uiterlijk vijf dagen na de . Daarnaast moet verzekeringsmaatschappijen inlichten over uw nieuwe woning . Ontbrekend: inlichten Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven aan de gemeente. Een verhuizing doorgeven kan schriftelijk of persoonlijk bij de gemeente.


Lees waarmee u rekening moet houden als uw woonadres wijzigt. Aangeven van de adreswijziging Na uw verhuizing heeft u acht werkdagen de tijd om. Als een minderjarige van adres verandert, moet hij vergezeld zijn door.

Als u huurder bent moet u de eigenaar tijdig over uw verhuisplannen inlichten. Als u gaat verhuizen moet u veel mensen hierover inlichten , dit kan tegenwoordig. Door verder te browsen ga je akkoord met het gebruik van cookies. Bekijk hier aan wie een verhuisbericht te sturen. Download de pdf en ga zonder stress je verhuizing door!


Vind je het verhuizen net zo lastig als ik vroeger? Hoe ga je eigenlijk te werk en waar begin . Geef je verhuizing door als je naar of binnen Eindhoven verhuist. Zorg zelf voor het inlichten van andere relevante instanties. Kijk dan op de pagina Verhuizen vanuit het buitenland wat je moet doen. Ga je in een eigen koop- of huurhuis wonen, dan kun je dit online regelen met.


Wie kan de verhuizing doorgeven? Zo weet je hoe ver van tevoren je de huisbaas moet inlichten over je verhuizing. Ga je verhuizen naar een andere gemeente of ver weg van de huidige. Maar als u huurtoeslag hebt, moet u misschien ook nog wat aan ons doorgeven.


U moet uw verhuizing in ieder geval aan de gemeente doorgeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts